نرخ طلا و سکه
اطلاع از طرح های ویژه
نماد الکترونیک
آمار بازدید
امروز : | |
بازدید روز | 112 |
بازدید هفته | 112 |
بازدید ماه | 54802 |
بازدید کل | 123421039 |
نفرات آنلاین | 71 |
آی پی شما | 44.201.94.236 |
کمپین تبلیغات سبز
کمپین تبلیغات سبز
(برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، به جای چاپ و توزیع تراکت های تبلیغاتی)
طی تصمیم اخیر مدیرعامل گوهرنشان، مقرر شد زین پس بخشی از هزینه های تبلیغاتی گوهرنشان، در قالب برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به علاقمندان هنر-صنعت تراش سنگ های قیمتی و ساخت طلا و جواهر تقدیم گردد.
مدیرعامل گوهرنشان در این باره گفت: امیدوارم این اقدام بتواند توجه علاقمندان را به رشته های تراش سنگ های قیمتی و ساخت طلا و جواهر، و پتانسیل های اشتغال زایی و ارزآوری این هنر-صنعت جلب نماید،
وی ادامه د اد: در صورت استقبال مخاطبین، کمپین تبلیغات سبز توانسته است، علاوه بر کمک به حفظ محیط و جلب رضایت مخاطبان، به میزان قابل توجه ای، به معرفی پتانسیل های هنر-صنعت طلا، جواهر و سنگ های قیمتی کمک کند
علیمردانی افزود: بجز آموزشگاه طلا و جواهر گوهرنشان، آموزشگاه ها و اساتید خوبی در سطح کشور و با مجوز فنی و حرفه ای وجود دارند که در حال آموزش و توسعه شاخه های شغلی تراش سنگ های قیمتی و ساخت طلا و جواهر می باشند و علاقمندان می توانند با شرکت در دوره های آموزشی مذکور ظرف 2 الی 4 ماه صاحب شغل مورد علاقه خود شوند
شرایط مسابقه کمپین تبلیغات سبز:
شنبه اول هر هفته یک سوال از طرف گوهرنشان مطرح گردد
این سوال از 3 طریق
1. سایت گوهرنشان به آدرس: (www.ggia.ir)، بخش کمپین تبلیغات سبز
2. کانال تلگرام گوهرنشان به آدرس: https://telegram.me/goharneshan
3. پیج اینستاگرام گوهرنشان به آدرس: https://www.instagram.com/goharneshan_co/
منتشر خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا پایان روز سه شنبه هر هفته، با مراجعه به سایت گوهرنشان، بخش پاسخ به سوال مسابقه، فرم مربوطه را پر کنند.
روز چهارشنبه مسوولین مسابقه، پاسخ های درست را انتخاب و قرعه کشی می نمایند.
روز پنج شنبه، برنده یا برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.
برنده مسابقه با مراجعه به دفتر مرکزی گوهرنشان، جایزه خود را تحویل خواهد گرفت.
درباره ی کمپین تبلیغات سبز
این روزها هر ساعتی به خیابان یا مراکز تجاری می روید، بی شک با افرادی مواجه می شوید که تراکت های تبلیغاتی شرکت های مختلف را به شما می دهند.
با یک حساب سرانگشتی نتیجه می گیریم، روزانه میلیون ها تراکت تبلیغاتی توزیع می گردد که از لحاظ اقتصادی مبلغ قابل توجه ای از سرمایه ملی کشور به هدر می رود، حال باید تبلیغات روزنامه ای و مجلات مختلف را نیز به این آمار اضافه کنیم.
اما نکته قابل توجه، اسیبی است که به محیط زیست وارد می شود، تصور کنید چه تعدادی از درختان باید بریده شوند تا این مقدار کاغذ تولید شود و به همین راحتی و بدون توجه به محیط زیست جهت تبلیغات استفاده شود
از طرفی تبلیغات یکی از اساسی ترین ستون های تجارت و کسب درآمد است و پر واضح است نمی توان آن را از کسب و کار حذف کرد.
در همین راستا و به منظور تبلیغات هدفمند، مدیرعامل گوهرنشان تصمیم گرفته است شیوه تبلیغاتی مجموعه گوهرنشان را تغییر داده و به جای آسیب به محیط زیست و نابودی درختان، به سمت استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از تبلیغات مجازی برود.
حمید علیمردانی ابراز امیدواری کرد، این روش تبلیغاتی بتواند شروعی باشد برای روی آوردن سایر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، به استفاده از تبلیغات مجازی و کاهش استفاده از کاغذهایی که در اثر نابودی درختان که ارزشمندترین میراث زمین هستند، تهیه و توزیع می گردد.
قبل از آنکه این صفحه را پرینت بگیرید به محیط زیست فکرکنید.
برای تولید هر تن کاغذ، باید 17 اصله درخت تنومند قطع شود.
پس کاغذ، همان درخت است..
شما هم میتوانید به کمپین تبلیغات سبز بپیوندید