نرخ طلا و سکه

نماد الکترونیک

 

logo-samandehi

آمار بازدید

امروز :
بازدید روز 1249
بازدید هفته 1891
بازدید ماه 28398
بازدید کل 12677832
نفرات آنلاین 18
آی پی شما 54.80.83.123

ریلی

برای وضوح تصویر روی عکس کلیک کنید

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ریلی:

سبک ریلی یکی از زیباترین سبکهای گوهرنشانی می باشد. در این سبک سنگ جواهر بین دو دیوار فلزی نصب می گردد. روش کار به این شکل است که دو دیواره، مقابل یک دیگر و با فاصله مشخص قرار دارند که مهندس گوهرنشان با استفاده از ابزارهای لازم دو شیار قرینه، در این دو دیواره ایجاد می کند و سپس سنگ های مورد نظر را داخل ریل های مذکور گذاشته و در نهایت دیواره را به سمت سنگ های جاگذاری شده، سفت می کند و به این روش سنگ ها نصب می  گردند. در سبک ریلی دو روش متداول است:

1. روش کشوئی

2. روش ریلی

که بسته به نوع سنگ ها و شرایط کار، مهندس گوهرنشان مختار به انتخاب یکی از آنهاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#جشنواره زمستانی #گوهرنشان


#آموزشگاه #طلا و #جواهر گوهرنشان برگزار میکند
.
.
.
#آموزش #طراحی_طلا_و_جواهر #طراحی_کلاسیک #طراحی_دستی #اتود_زنی #طراحی_با_رایانه #طراحی_با_نرم_افزار #طراحی_با_کامپیوتر #متریکس #ماتریکس #راینو #راینوسروس #زیبراش #طراحی_۳_بعدی 
#طلاسازی #طلا_سازی #جواهرسازی #جواهر_سازی #طلاوجواهرسازی #طلا_و_جواهر_سازی #ریخته_گری #ریخته_کاری #موم_کاری #مومکاری #ملیله_سازی 
#گوهرتراشی #گوهر_تراشی #تراش_سنگ_های_قیمتی #دامله_تراشی #تراش_دامله #یمن_تراشی #تراش_یمن #تراش_کابوشن #کبوشن #فست_تراشی #تراش_فست #زاویه_تراشی #تراش_زاویه #تراش_مهندسی #کاروینگ_گراوینگ #حکاکی #خطاطی #خوشنویسی_روی_سنگ_های_قیمتی #حجم_تراشی #پیکره_تراشی
#مخراجکاری #گوهرنشانی #گوهر_نشانی #نصب_سنگ_های_قیمتی #جواهر_نگاری #گوهر_نگاری #ستینگ 
#آبکاری #پرداخت_کاری #فینیشینگ 
#گوهرشناسی #گوهر_شناسی #جواهر_شناسی #سرتیفیکیت #شناسنامه_سنگ #فروشندگی_طلا_و_جواهر #فروشندگی_طلاوجواهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.